Krayon. Ära mõtle inimese kombel!

« Tagasi artikli juurde    Artiklile on 2184 kommentaari.

Joosu, Toomas, 2006-01-09 16:39:10

no istunud nood kaks selli vädetavalt ikka aegajalt koos ja isekeskis juttugi ajanud. nagu VT väidab.
niiet ei põlanud teda jumal aegajalt konversatsioonideks (või muidu igavusest) ära, siis miks peaks sina nüüd silmad nii püüdlikult sulgema? pead end jumalast paremaks-ülemaks-ülbemaks Tegijaks ehk?

seda enam, et millegi eest end kaitsta on kõige edulisem siis, kui teda võimalikult hässti siiski tunda.

nagu ütles Shtirliz. :)

toomas, Joosu, 2006-01-09 16:43:18

Kui juba täpsemalt uurimata on ette teada, et vastasest jõud üle ei käi, siis pole lihtsalt mõtlemata taganemine küll absoluutselt mitte vale asi.

(Ja Vana Testamenti võtavad viimse tõena ainult juudid, olgu a propos öeldud samuti.

TOM HELP JESUS RULES-poiss)

Joosu, dt, 2006-01-09 16:43:51

kui.. sa mind solvujaks nimetad, siis.. eksid.
ma omameelest ei ole solvunud. sinu lausetest. või siinkirjutataust justkui üldse.

kuid.. ma siiski tõega arvan (nii enne kui nüüd), et ARVATA selle kohta, mida JUMAL ARVAB, see on riiiiiiili üksjagu lapsik tegevus.
mis võib... väga lihtsalt messianismiks üle minna.
stiilis: aga MINA arvan, et JUMAL ARVAB, et kristlasel bikiine kanda on patt.
vms.

ja ära nüüd selle peale solvu. :)

toomas, 2006-01-09 16:43:59

Sorri. Pean online'ist lahkuma. Tsäuki.

Joosu, toomas, 2006-01-09 16:47:54

sa ütled end kristlaseks, kuid KARDAD juba ette, et sul ei käi jõud miskist Q-st üle?

miks selline enese alahindamine?
veelgi enam: miks selline jumala alahindamine, kes ometi sinuga kaasas käib ja kellega sa igapäevaselt nii püüdlikult kahasse elad? (vaat et reaalselt justkui rohkem kui kellegi teisega)
mh?

Monster, 2006-01-09 16:49:14

Kui juba täpsemalt uurimata on ette teada, et vastasest jõud üle ei käi...

???
Kui Looja on sinus, minus, meis kõigis, meie endi sisemise olemusena, mis saab siis olla sellist millest jõud ei käi üle?

levi, rjr, 2006-01-09 16:51:08

rjr, levi, 2006-01-09 14:59:58

siis kuidas ei ole energiavampiire
loomulikult on

Eksid põhimõttelistes ja fundamentaalsetes (s.h. elementaarsetes) asjades. Loomulikult ei ole energiavampiire olemas, sest inimesel endal ei ole võimalik iseendalt midagigi, mis tal on, varastada elik iseendast isenda jaoks omandada. See on ja jääb alati olema iseenda kui lahutamatu terviku lahutamatuks koostisosaks. Kogu täiega.

Samuti ei ole midagi taolist võimalik inimesel toime panna ka teise inimese suhtes, s.t. ühelgi inimesel ei ole võimalik võtta kelletki teiselt inimeselt midagi olemuslikku iseendale kui olemuslikku). Ka nn energiat. Ainus asi, mis võimalik on, on üksnes võimalus nn kaotada energiat elik põhjustada teatud energia muundumine teisuguseks energiaks teistsuguse eesmärgi (õige v vale) läbi. Mitte ühelgi juhul ei ole võimalik energiat kelleltki teiselt saada. See nn ‘energia’ (mis tegelt ei ole energia) ja mille suhtes võib mõnele veel mitteteadlikule võhikule elik vääruskumuse (kuid ise peab seda veel õigeks usuks v veendumuseks) küüsis olevale tunduda, et see saadakse teiselt inimsubjektilt, ‘saadakse’ (sest on kõikse aeg olemas) tegelt vaid kas nn iseendast või siis iseenda kaudu Looja lõpmatust energiast, mis avalduVAD (s.t. mõlemal juhul) inimese puhul ÜKSNES teatud psühhofüsioloogiliste mehhanismide ja protsesside KÄIVITUMISE! abil. A rääkida siin, nagu sa siin teed, energiast kui mingist substantsist, mida inimene kui substants omaks veel lisaks inimese olemasolevatele kaasasündinud olemuslikele VÕIMETELE (mille abil muuhulgas energia muundamisprotsessid üldse aset leiavad ja nn ‘energia’ üldse on tunnetatav), ja seda veel kaotaks või kelleltki inimeselt juurde võtaks, on juba selgelt kurjast küll.

Ma ei välista võimalust, et sul on must raske aru saada, kuid sa võid ju siis lihtsalt küsida. Ma seletaks sulle hea meelega selle asja lahti. Kuid eelenevalt oleks hea, kui sa endale selgeks teeksid, mis asi on inimene kui substants ning mis on energia ja kuidas see tekib. Märksõnadeks: liigutamine,liikumine, protsess...; energiat kui substantsi ei ole olemas; energia on töö, mitte et töö eklik energia oleks põhjustatud saladuslikust ‘energiast’ elik siis mingitest iseolevatest aineosakestest, millel oleks võim ülejäänud aineosakeste üle....jne.

Joosu, 2006-01-09 16:57:39

põmst leviga vampirismi suhtes nõus.
saab võtta vaid sellelt, kes annab (depressiivikud, labiilikud, niisama auku kukkunud inimesed, enesesseuskmatud, jumalasse/krdisse-mitteusklased jne) on tõepoolest *energeetiliselt :) väga lahked.
andma.
ja kus andjaid, seal alati ka võtjaid.

niiet veidi kidedam või alalhoidlikum olla ple paha. selles kontekstis. või teises. jah, teises võib ka.:)

levi, toomas, 2006-01-09 16:59:37

toomas, Joosu, 2006-01-09 16:16:59

Kurjuse Müsteeriumist arusaamine jääb inimesele siin maailmas lahendamatuks ülesandeks.

Eksid, see on tegelt lihtsamast lihtsam.

Oluliseim selle küsimuse juures on aga hoopis see, miks sind üldse see küsimus vaevab. Miks, toomas?

/sõbralikult

Joosu, 2006-01-09 17:06:59

/noogutab levile elutargalt kaasa/

ja..teadmata kurjuse pimedamaid soppe või andmata neist endale aru
ei saa me ka ehk täit initsiatsiooni valguse ülevamates sfäärides kõndimiseks.

/paneb siin nüüd nata raavet. :)

Olev Vallimaa, kork15@hot.ee, 2006-01-09 17:07:50

KUI minu asi on jumal (või mina olen jumala asi), siis ka kurat on minu asi (või mina tema oma).

On, on...Jason.:))

levi, joosu, 2006-01-09 17:10:22

sa ei saa minuga olla ka mitte tinglikult nõus, sest erinevalt minust ei saa sa aru, ega tahagi aru saada, et teiselt inimeselt ‘energia’ kui miski substantsiaalse võtmist (elik vampiirlust) ollagi ei saa. Küll aga saab olla igatsorti harimatusest ja/või haigustest tingitud rumalaid mõtteid ja kujutlusi inimese olemusest (s.h. toimimise seaduspärasustest), ja ka energiast eraldivõetuna.

PS. Ka sinu poolt mainitud depressioonis jne olevalt inimeselt ei ole teisel inimesel võimalik midagi võtta. Saada aga küll. Olgu siis selleks saadavaks kasvõi sõna, mis hellitavalt siluma või vihastama ajab (elik inimene lükkab end ise käima ühes või teises aspektis)...

rjr, Joosu, 2006-01-09 17:17:02

Suurepärane, Joosu - seee oli eht-trixterlik ilmutus.

Peterburis oli enne revolutsiooni üks pühamees Koreiša - nojah, ma vist olen teile temast juba rääkinud

Ta pissis aadlidaamidele peale ja ropendas, aga inimesed olid ta juurde suisa järjekorras ja paljud said abi....-)))

andrus, 2006-01-09 17:22:41

toomas

ja iseendaga

Seestpoolt inimese südamest tulevad kõik need asjad millest Jeesus rääkis.

Just sealt tuleb tahe ära panne, ära keerata jms

omandada ja ihata.

kriimuline süsinik, 2006-01-09 17:26:35

/luges Joosu juttu...
(ega oska miskit öelda)
võiniisedamoodisiis...

*

veidi peale keskööd tegin akna lahti...
külm ei olnud minulgi...

:)

Lilleke, Padre, 2006-01-09 10:30:47, 2006-01-09 17:27:02

/Võtap Padrel kõrvast kinni ja küsib üliväga lahkel häälele/: ‘'Ka sul kuramuse pujäänil on nokkimismaterjali veel vähe, et vaja üle lahe tüdriketele nägusi teha? Ah??!!'’

meeli, 2006-01-09 17:28:48

mu meelst oli Joosu lihtsalt labane

Paraskeva, 2006-01-09 17:34:13

Vene ajal olid lubjatud peldikuteseintel kah ilmutused seintel kirjas:
PEKSKE PIHKU, JOBUD!

Uuk, 2006-01-09 17:44:17

/paneb viiruki tossama

Paraskeva, JOBUD!, 2006-01-09 18:01:23

Kirjutasin mis oli Vene ajal.
Oli midagi valesti vä?
Kus on su kommentaarid kui siin reaalselt kaaskommenteerijaid valimatult sõimatakse.
Ah JOBU!?
Oled oma nime väärt silmakirjateenrist võltsvagatseja.

***