Krayon. Ära mõtle inimese kombel!

« Tagasi artikli juurde    Artiklile on 2184 kommentaari.

Joosu, toomas, 2006-01-09 16:13:09

/täpsustab/
või POLE saatanat sinu jaoks?

toomas, andrus, 2006-01-09 16:13:16

kurjus on piiratud hea taotlemine võitluses teistega

Aga miks mitte võitluses endaga?
Või võitluses loodusega?

See poleks ju rivaliteet?

Kas Q on Sinu arust tõesti nii “sotsiaalne”?

Joosu, 2006-01-09 16:13:55

jumal POLE katoliiklane.

/räägitakse. :)

Joosu, 2006-01-09 16:16:04

kusjuures muretseda selle pärast mis MULJE jääb jumalal ENDAST....

möm..

ee..

selline tundlik murelikkus võtap ikka kokutama küll, tead.
mu väike kährik.

:))

Joosu, dt-le, 2006-01-09 16:16:33

oli see.

toomas, Joosu, 2006-01-09 16:16:59

Vaat inimene ei saagi mitte TERVIKUT näha,
inimene saab näha ainult TERVIKU MÕNINGAID ASPEKTE.

Q-st näiteks saab inimene näha ainult tema OLEMASOLU, mitte seda, mis see täpselt tähendab.

Kurjuse Müsteeriumist arusaamine jääb inimesele siin maailmas lahendamatuks ülesandeks.

Nii lihtsalt on.

Ja kui Sa üritada hakata Q-st ARU SAAMA, siis see tähendab otsekohe, et Sa enam ei saa Q olemusest aru.

Vaat selline paradoks.

kaak, 2006-01-09 16:21:46

Vaene Maila.

Veelgi rohkem on mul kahju sellest permanentsest taidlusgrupist.

Te võite ju käia sülitamas oma hoovis või rõdult alla.

Süljetopsid on teile ju tundmatud...nagu ka kõik muu, mis selles kehvas elus ilusat on.

Laske aga käia.

hulkur, Joosu, 2006-01-09 16:22:02

nii võib ju otsad ära anda /no sain naerda rõkates/... Delfis ühe teema all, sa mulle jutustasid filmi- “Sex kaasundest” -lõppu, kas meenub?

Sinu ilmutus oleks nagu selle filmi tegelik LÕPP :)))

Uuk, Joosu, 2006-01-09 16:23:09

Joosu, 2006-01-09 16:02:53

Pääle kaasa- ja ilmaütleva on õnneks ka saav käändeke täitsa olemas. Väheütlev paljuütlev.

Joosu, toomas, 2006-01-09 16:23:44

ma poleks jumala oma (ühe termini järgi) kui ma ei püüaks tema olemusest aru saada.
minu jaoks ta pole (või polnud) siiski NII abstraktne.
ta oli vägagi konkreetne.
sest ta oli *kes*, mitte *mis*.
ta oli see, kes tegelikult (kasvõi osaliselt)olin/olen mina.
endast arusaam (kasvõi osaliselt) aga on üks aluseid.
millele? no kasvõi endaga läbisaamisele, mailavv.
endaga läbisaam aga annab paratamatud mõjutendentsid läbisaamisesse ja suhestatusesse kõigi ja kõige muu ja ülejäänuga.
kas pole?

sama siis saadanaga.
maidaarling.
:)

Joosu, hulkur, 2006-01-09 16:24:32

muidugi ma mäletan.

ja aitäh hää sõna eest nüüdki. :)

toomas, kaak, 2006-01-09 16:26:30

Esteks, elu ei ole kehv.
Teiseks, ilu on vaataja silmades.

Joosu, 2006-01-09 16:27:09

ja eks see ikka nii ole, et üks otsib värisevate kätega süljetopsi järele ja teine naerab rõkates.

kuid jah, naer on terviseks.

ütles juba Jüng. :)

Joosu, UUk, 2006-01-09 16:28:38

16:23:09
ja... mis käändes sinu jumal sinuga suhtes on?

hulkur, Joosu, 2006-01-09 16:30:04

vbnd... aga ma ei suuda naermist lõpetada! oh Joosu, kusagil pidavat kirjas olema selline lause -> ainult tõeliselt suured suudavad enda üle naerda !

no sa nii tõepäraselt jällegi kirjeldasid, et vänta või film lõpuni :)))

Uuk, Joosu, 2006-01-09 16:30:24

Ahh, kuidas kunagi. :)

toomas, Joosu, 2006-01-09 16:30:32

Mis Jumala kohta kirjutad - olen nõus, sealhulgas endaga läbisaamise kohta.

Aga Q Jumalaga samasse patta võrdväärsena panna on minu arust upsakus. (Ei, ei meeldi mulle albilased ega bogomiilid, kes Jumala ja Q võrdseks seavad: ise oleksin kah 1215 astunud dominikaani ordusse albilaste vastu väitlema.)

Q on Jumalast alam ja täiesti teisejärguline nähtus, kelle kohta kehtib ainult see, et temast tuleb eemale saada ja hoida.

DiaTheo, 2006-01-09 16:31:02

Toomas, ikka kõigepealt endale, siis nats aja pärast ka jumalale. Aga pausiga, et jumal juba muretsema jõuaks hakata, kas ikka andestab!

***

Iga looja tahab uhke enda poolt loodu üle olla, mis siis imelikku on jumala muretsemises, kui teine nii ilmselgelt äparduma satub?

***

Kui mitmendamat korda siin pikas elus tuleb tõdeda, et kõige pikemalt ärasolvujad on just need ise pikalt ärapanijad.

Ometi on jumalast, katoliiklikust esoteerikastki sedamoodi sätitud, et panemisega ka saamine ilmtingimata kaasneb - Looduse Viies, juunõu!

Loodusseaduste tundmine on kõrgelamuse aegu taevalaotusse lennanud? Või triviaalsest üalapruukimisest tingituna mustvalge maagia aabitsatõdede tasemele sublimeerunud?

toomas, dt, 2006-01-09 16:34:16

Dia, täiesti nõus ja tõsiselt: loodusseadusi tuleb tunda.

Joosu, hulkur, 2006-01-09 16:35:05

vikerkaarevärvilised on osad filmid. isegi kui neid vändatakse must-valgele filmile.
:)

ha - meenus, et *the end* oli tõesti tollel muuvil reaalselt juba värvilindil! :)

***