Krayon. Ära mõtle inimese kombel!

« Tagasi artikli juurde    Artiklile on 2184 kommentaari.

Joosu, 2006-01-07 18:00:22

pealegi on SINU VAHENDID mu jaoks kordi koledamad.

nad on, väike kivialune.

kuid see mind ei sega.
erriti. :)

Padre, 2006-01-07 18:02:06

The Return of Serial Whiners vol. 2

/ minukese süüdistav-süngeid oigeid lugedes

Joosu, 2006-01-07 18:06:20

Tapja-Tomatid on parem vilm. :)

Joosu, 2006-01-07 18:16:33

samas.. selles ma olen ilmselt parandamatu.
nohhet arvan, et kõigile nondele netimaastike ja virtuaalmurumängude kivi-,ahju, vai naha-alustele tegelt tulebki jalaga panna.
et nad kord inimeseks vähemalt SAADAGI tahaksid.
rääkimata sellest, et lihtsalt inimene olla.
kogu oma hea ja kogu oma pahaga.
miks?
oo, sest Inimene, see kõlab horoshoo! :)

Hele, Joosu, 2006-01-07 18:17:40

väliselt siis.
puhas ja turvaline oled sa.
v ä l i s e l t.

ma loodan
et hoolitsedes nende asjade eest
mille eest saab ise hoolitseda
püsivad ka teised asjad paremas korras

mõned muidugi arvavad vastupidi...
siis peaks ju ilmata lihtne olema sisemiselt puhtaks saada -
muudkui mökerda endakene väliselt nii mustaks jui jäkksad...?

+hea läbisaam kõigiga ja kindlasti ühepalju

siin sa hakkasid natuke palju unistama...

ma tõesti ei tea mitte kedagi kellega ma tahaksin justnimelt halvasti läbi saada
aga ma ei arva et see hea läbisaam kõigiga oleks võimalik

juba see mis sa kirja panid on piisav põhjus mõne inimesega üldse mitte läbi saada
pluss hulka hullemad asjad mida sa ei mäleta
ja mida mul tõesti poleks olnud vaja teha

*salmikutõed*.
mis lähevad kohati ninnu-nännuks ikka ära küll.
kuigi seda viimast sa kindlasti eitad.

ei eita
aga ma ei tunne sisemist vajadust
otsida üles just neid kohti kuhu saaks näpuga näidata et näe kui vastikult roosa ja behhme siin on ...
no kesse kõiki vigu ilmast üles leida jõuap
kui just endal piisavalt paha-paha pole
mul praegu nii paha pole aga võibolla kunagi hakkab

aga oluline on see et tsongojongost võib tõesti abi olla
siukste väiksemate hädade vastu nagu minu omad :)

nj, Padre, 2006-01-07 18:19:39

Mina-probleem

/aahpähh

esineja esineb mitte oma emakeeles, teda tõlgib keegi emakeelde kusjuures esineja keel ei ole tõlgi emakeel ja tõlgitut omakorda tõlgitakse tõlkija poolt mitte oma emakeelde

Elfitaat, priit, 2006-01-07 18:22:14

priit kelder, 2006-01-07 16:33:57

Elfitaat, miks asetad sa küsimuse “kuidas loodi maailm?”? Miks pead iseendastmõistetavaks, et miski/keski agent oli aktsioonis ja lõi selle? Võis ka ju iseeneseslikult looduda.
//////////////
Ma tahtsin lihtsalt teada, kas Piibli loomislooga on ikka kõik korras Andruse arvates. Kas on ka seda vaja kuidagi eriliselt tõlgendada, et kaasaegne sellest õigesti aru saaks.

Joosu, Hele, 2006-01-07 18:22:24

:))
isegi su SEE vastus oli sihuke...ee soft ja sõõrjas ja..ikka turvaline.
ei, ei tekita pretensioone.
ja see on tore.
sest meeldida kõigile ja ühepalju on tõesti..ee zen.

keep going, lumeelbeke. :)

Hele, Joosu, 2006-01-07 18:37:06

isegi su SEE vastus oli sihuke

ega sa ometi arvand et sa mind parandad?

tead ma olengi peaaegu parandamattu
ainult üks on mind natuke parandand
ja sedagi kogematta

Joosu, 2006-01-07 18:44:01

jaa. paulus kirjutab ja efeslased kuulavad.
ja mõtlevad isekeskis nina nokkides, et vaata kui tore ikka, misse sauluse-vana kribab nüid.
et enne tuli endal aru anda vai seletada oma patuteod aga nüüd, vaadakem, nimetagem kadedus vai muu kius ENDA SEES aga taevaaluse vaimu deeloks ja enda ingeke ning kätud puhtad ongi.
jaaa. tore ikka, et nood miskid absull inimvälised pähhad olemas on.
ok, et kolivad vahest need pähhad meie keresse elama ja see pole ehk igakord kuigi mugav, kuid... siiski fiktiiv-juriidiliselt pigem sihuke sõltumatu üürileandja ja üürilevõtja leping siiski. üürileandja ei saa siiski ju vastutada iga selle sissekolinud pähhataja pralle vai orgia eest ometi.
njahh. meeldib mulle Paulus, meeldib.
ja isikliku vastutuse vaba laiff ka ruulib.
armzad efeslased. :)

Joosu, Hele, 2006-01-07 18:46:27

mis parandamisest sa jahud nüüd?

ma lihtsalt arvasin, et sa oma lumehelbekese-tantsule lisaks ka muid tantse ehk vaheldusekski harrastad.
ei muud.

Hele, Joosu, 2006-01-07 19:09:13

seal Dances lingi all on tantse mitmesuguseid:

http://eeter.fi.tartu.ee/~helle/

tegelt siiski üsna ühesuguseid
sihuke on mu viimase aja lemmiktšongojongo

inimesed siis või mitte
a kuidagiviisi peavad ju ka minusugused ennast restartima, onju :)

Joosu, tessalooniklastele, 2006-01-07 19:11:24

hoidke must eemale jah.

kõik ontlikud ja paiad
kel käes on suhkrusaiad
kel seitlid ikka sirged
kes ilusad ja virged
kel püksid ikka viikis
ja patsipaelad triiki
nad iial ei saa kreepsu
nad teevad kniksu-kraapsu
nad teevad palju muudki
ja sitsivad kut puudlid
nad eal ei murra keeldu
ja eal ei lase peeru
ei eal nad ütle perse
(no ütleb nii küll kesse?)
nad ontlikud ja paiad
ja käes neil suhkrusaiad.

/näitab keelt.
:P

W, Toomas, 2006-01-07 19:16:09

Sa pole siis sellele üldse mõelnud, mis lubab su kirikul olla nii katoolne ja junaitid?
Et mis on need alustalad ja retoorika, mis seda võimaldavad?

Kui preester on sakrament, toob see kaasa autonoomia ja ka diferentseerumise („sakramentsuse” aste hakkab erinema).
Näiteks, brahman on sakrament, budamunk ka, mingil määral. Šamaan on sakrament.
Sellisele liivale ju midagi ei ehita, vähemalt ühtset ja ühendatut mitte.

Kirik on läinud teist teed – vana-kreeka teed.

Sisuliselt.

Kreekas oli preester ühiskondlik positsioon, ostetud amet. Preestri käes olid templi võtmed, ta teadis millises kapis on riituse riistad. Ta pidas arvestust, kes kuna riituseid saab pidada, jne. Aga ise ta riitust ei pidanud.

Kristlikus kirikus preester riitust muidugi peab. Aga. Nagu modellide kohta öeldakse riidepuu, nii on ka preester kiriku retoorika (õpetuse) kohaselt absoluutselt totaalselt riidepuu.

[Ja ka veel riituse riistapuu, üks suits süüdatakse teiselt, tikke pole ega tule. Noh, üks tikk alguses oli, aga see läks ristile, ülesse-tore.]

Põhimõtteliselt on see blasphemy kui keegi arvab, et ühe preestri missa on kuidagi parem, kui teise oma. Või et mõnel tuleb, näiteks, eriti hästi välja abielusakramendi pühitsemine, et abielud jäävad kestma ja on õnnelikud või muud sellist.

Kindlasti on trentoonitajate tegevus jumalateotus ja ma imestan, miks neid pole veel kirikuvande alla pandud. Muidugi on neil õigus preestri peale kaevata. Aga öelda, et me ei saa minna missale, armulauale, seetõttu, et preester on satanist või see ehk teine. See on juba ise satanism. Ja kas nad on siis iga pühapää kirikus, kui preester vahetub. Kahtlen. Need vanad eeslid on harjunud, et preester tuleb kaks korda aastas Kaunasest või Riiast ja siis minnakse kirikusse. Võibolla käidi veel kolmandat kordagi, mõnel tšehhi õdede peetud palvusel. Mis Tallinnas toimus, pole õrna aimugi.

Jälle valgusin laijaks. Ja järg kadus. Tegelt poldki seda.

Nii.

Ühesõnaga. Ma olen sinuga nõus, et kas kõik või mitte midagi. Ei saa nokkida — selle võtan, tolle jätan. Kui! siis kogu kupatus ja korraga. Seepärast ma polegi katoliiklane, et ma ei saa korraga seda õpetust võtta. See ajaks mul suu lõhki. Ma ei taha olla „homofoob-kapipede”. Ühiskonna ees, palju kulub. Aga jumalate ees. Ei.
Kui ma seal tšekivõltsimisega tegelen pole mul ju midagi. Ma nii ei saa. Ei taha.

**
Nüüd sai paras joosutamine. Enesetähtsus ja uhkus ütleb – ära saada seda VIAsse.
/Vaatan, mis peale jääb.

Joosu, W, 2006-01-07 19:31:00

joosutamine. hehehee. :)))

aga su *See ajaks mul suu lõhki. Ma ei taha olla „homofoob-kapipede”. Ühiskonna ees, palju kulub. Aga jumalate ees. Ei.*

ekskuusi, aga,,, kas suur jummel siis SEAL kirkus elap?
ei, ma ei ütle, et seal EI ela.
kuid siiski mitte ainult. ja eriti veel kirikus. ometi.

ja preestril ja preestril on vahe küll. vahest.
kasvõi tollesama abielustamise sakramendi läbiviimisel.
sest no tõesti, kui ikka võõramaine preester (nagu nad siin ju enamasti kõik on) absull abitult eesti keelt puterdap ja püha riituse ajal aint susisep ja kokutap, siis on nata piinlik lihtsalt.
kuigi jah, pühal vaimul ilmselt samal ajal noid keelebarjääre pole.
kuigi..kes teab, kes teab...
:)

Uuk, Andrus, 2006-01-07 19:31:16

Tänud kurgivee eest, mees.
No ei jõua ära imestada, et kus sa mees äkki nii targaks said.

See vist ongi see püha müristuse sündroom. Seesamune kui luter väljamõeldud lutikaid taga ajas.

Ma lollike aga juba mõtlin, et oled oma rivaliteedisärgist välja kasvand, sa aga ikka tõsiselt tige. Nigu väike koer.

Jama tegelt, ...

...seekord tuli nagu natike välja, et ükskõik millest ning kuidas ma ka ei kribaks, on mõnel mehel juba eos sõjakirves peos, kollane ja punaste mummudega, rõõmsalt humanistlik nuiake.

Sa siis mängi üksi edasi, ei viitsi su nuia näppi.
A kui päris igav hakkab, no koli siis eksemplääriks vennastekokutuse muuseumisse. Vot see oleks vast ehe adekvaatsus. Daa.

Joosu, 2006-01-07 19:36:23

ja tõesti. ühe või teise preestri nondes vaimselistes kanaliseerimisomadustes siiski võib nii mõnigi kord ometi veenduda.
sest mõnikord tõepoolest lendab valge tuvi tabernaakli kohal. ooojaaa.
mõnikord aga aint vares.
ning saali kostabki vaid kriiksuv kraaks.
ja tõesti kõik ka kuulevad seda.

/ohkab/
ei tea jah, millest see on.
/mutilikult pead lõpuks vangutades.

Uuk, Toomas, 2006-01-07 19:38:14

Meil sellised :

Ef 6:10-17 + Ap 19:1-8
Mt 4:1-11 + Jh 1:29-34

Joosu, 2006-01-07 19:40:56

/elavneb/
kollane ja punaste mummudega?

/küüünitab end vaatama

misee on kollane ja punaste mummudega?
kust saab? palju maksab?

/imuralt :)

Olev Vallimaa, kork15@hot.ee, 2006-01-07 19:41:53

priit kelder, 2006-01-07 16:33:57

Pole algust, pole lõppu. :))

***