Kristlus ja vägivald

« Tagasi artikli juurde    Artiklile on 1537 kommentaari.

Vastseliina Toomas, 2005-01-03 19:47:10

Nn. Jeesus Kristusel ei ole ühtegi oleva tunnust, järelikult on ta olematu.
- - -

Mis jutt see on. Ei vasta tõele!

Tulen just Pühalt Missalt ja
just äsja oli ta ISIKLIKULT mul
armulaualeivakese-oblaadi kujul
suus.

Läks prõksudes katki ja
siis neelasin ma Jeesus Kristuse ihu
alla.

Ausõna!

Next day, Andrus, 2005-01-03 19:48:41

Ma arvan, et elav usk ja kistlus just sellistel, omale mõttevabadust lubavatel ja raame rikkuvatel isiksustel püsibki, kes tsunftiau pühaks pidades iseendas ja iseendaga suure töö ära teevad.
Ka kõrvaltvaataja saab nõnda kaasa mõelda ja ehk edasigi mõelda, kartmata sealt tsunftist välja libiseda või lindpriiks kuulutatud saada.

Et siis mõtelmine on nakkav, tahtsin öelda, seda enam progressiivne mõtlemine.

Vastseliina Toomas, Lilleke, 2005-01-03 19:48:46

Ma arvan, et sel juhul oleks näiteks mul isiklikult palju kergem olla. Ilma naljata.

Lilleke, 2005-01-03 19:49:18

http://ec.ut.ee/alar/artiklid/moshee.htm

Vastseliina Toomas, 2005-01-03 19:49:52

Minu arust ütles Next Day eriti hästi.

Aitäh, Andrus!

Lilleke, Toomas, 2005-01-03 19:50:49

/Ma arvan, et sel juhul oleks näiteks mul isiklikult palju kergem olla./

Ei saanud aru hästi..

Toomas, Lilleke, 2005-01-03 19:53:07

Lihtsalt ei oleks vaja siin kommentaariumis meeles pidada, et
vaat näed, usu küsimustes ei saa ma Lillekesele kirjutada spontaanselt, vaid pean eraldi tähele panema, et ma teda ei riiva.

Vastseliina Toomas, 2005-01-03 19:55:14

Koht, kus olen pannakse viie minuti pärast siin tallinna südalinnas kinni.

Vaatasin korraks kellale ja avastasin, et kõrval oli mul siin istunud moslemi pearätiga noor naisterahvas.

Ei no tõesti!

Tsäuki!

Next day, Toomas, 2005-01-03 19:56:55

Apollo?

priit kelder, 2005-01-03 19:58:38

Vastseliina Toomas ja muud islamipelgurid - no mida te põnnate seda islamit? Miks ja mille alusel?

Hodža Nasreddin(Rahurikkuja), Vastseliina Toomas, 2005-01-03 20:19:25

Takkajärgi võib alles saada selgeks, et kõiki humanistlikke vabadusi läänes pole võimaldanud mitte humanism ise, vaid kristlus, armastamise ainujumalausk

Mis kuradi jura see nüüd on?!

Sihukese loogika järgi võib öelda, et revolutsiooni Venemaal ja kommunistide võimuletuleku võimaldas tsarism ja tsaar oli salarevolutsionäär :o))

Hodža Nasreddin(Rahurikkuja), Vastseliina Toomas, 2005-01-03 20:23:49

Kaob kristlus läänest, ajaviivega kaob kohe järgi ka humanism.
Kogu Lääne arengu eelmaigust osa saamiseks
palun heita pilk kolme kohta:
Eesti Vabariik
Läti Vabariik
Saksamaa Liitvabariigi uued liidumaad

Su loetletud maad põle miskit muud kui metsik lääs. Ja siin pole kristluse või selle puudumsega miskit pistmist.

Lilleke, priit kelder, 2005-01-03 20:24:05

/Miks ja mille alusel?/

Näiteks põhjusel, et ma ei ole nõus maailma piiluma läbi kartulikoti sisse uuristatud augukese..
On see piisav põhjus?
Ja ära hakka mulle rääkima kuidas see religioon ikka nii tore on ja kuidas seda lihtsalt valesti mõistetud on.

Hodža Nasreddin(Rahurikkuja), andrus, 2005-01-03 20:27:46

2150ks on Euroopa enamjaolt moslemi ala see on ammu välja rehkendatud siis saate humanismi nii et tolmab.

Loed sinusuguseid ja imestad, et kuda need moslemid siiamaani ellu on suutnud jääda. Teie järgi peaksid nad olema kõik juba ammu üksteist nahka pannud :o))

praktik, 2005-01-03 20:29:04

keegi ütles,et mõne aja pärast kristlus kaob.Teen ettepaneku sellest mitte isegi unistada.On olemas täiesti konkreetne Jumal,Isa,kes täiesti konkreetselt jätkab oma riigi asja selles maailmas kus me elame ja ise hoolitseb,et see ei hääbuks!Vot!

levi, Alfonso, 2005-01-03 20:29:30

Kas ikka ON läbi?

Pidasin silmas seda aega, millest sa rääkisid.

Küsimus pole millegi ümber pööramises.
Küsimus on tegude hindamises.

Kelle tegude hindamises?

Muide, tegemist ei olnud abstraktse teo hindamisega, vaid hinnag sisaldas varjatult hinnang ut süüle.

Oht on vägagi reaalne, kusjuures selle ohu üks märk on kiriku tahtmatus võtta vastutust enda sooritatud hirmutegude eest.

Kust sa üldse tead, et Kirikul mingi tahtmatus on?
Kas kellegi tahtmatus on võrdeline kellegi teise tahtega?

Kuidas või millena sa kujutad seda vastutust ette? Mis on su motiivid vastutuse võtmise nõudmisel?

_Mis kristluse kui usundi eriti ohtlikuks teeb, on Andrus Noraku mainitud kaks liini._

Muide, ta läheneb just õiges suunas. Pealegi räägib ta üldse milleski muust, millest sina nüüd räägid.

Oma Jumala eeskujul kahte liini ajades võib kristlane rahumeeli jutlustada armastust ja külvata hävingut, kusjuures ta ei eksi Õpetuse vastu mitte milleski.

See on võimatu! Kas õigust siis ei olegi?

Samas kumab minu arvates siit läbi hoopis soov mitte õiguse vaid õiguseta süüdimõistmise järele.

Ajalugu näitab, et seda on tehtud minevikus ja tehakse ka praegu, kui jõud vastastest veidigi üle käib.

Kuidas saab midagi teha praegu, kui väidad seda teha saavat alles siis, kui midagi oletada? Veits paranoiline värk mu meelest.

<i>Hiljem (vajaduse korral) kuulutatakse “pahad poisid” mokaotsast mitteõigeteks kristlasteks ja väidetakse, et nad said õpetusest valesti aru, ning masinavärk võib rõõmsalt uuele ringile minna.<i/>

Kas sind on hakanud huvitama kellegi olematukstegemine väljaspool õigust?

Kas riik ja õigus on siis midagi loomuvastast?

Lilleke, Toomas, 2005-01-03 20:29:45

/vaid pean eraldi tähele panema, et ma teda ei riiva./

Ei seda sa küll tegema ei pea:)

Hodža Nasreddin(Rahurikkuja), levi, 2005-01-03 20:30:08

Sel puudub mõte.

Sel puuduks mõte, kui te ei tahaks uuesti kristluse võimutsemise puu otsa ronida.

Hodža Nasreddin(Rahurikkuja), Lilleke, 2005-01-03 20:31:48

Kuula-vaata rohkem kristlik-goebelslikku propagandat ja ta sinu usuks ilma islamita.

Hodža Nasreddin(Rahurikkuja), Lilleke, 2005-01-03 20:35:01

Näiteks põhjusel, et ma ei ole nõus maailma piiluma läbi kartulikoti sisse uuristatud augukese..

Mis jura sa ajad? Kas kannavad parandžaad endise nl-i mosleminaised? :o)))

***