Ihust ja Verest

« Tagasi artikli juurde    Artiklile on 1169 kommentaari.

andrus, 2005-10-20 10:28:58

minu meelest oleme me religioonitekke küsimuse juures

variandid

Jumal ütles.......ehk tegi religiooni a la mooses tuli mäeotsast ja ütles nüüd asi nii vennad et......

ateistid väidavad sedasama selle vahega et nad ei usu et nii tegelt oli

muinasjutt ja müüt on usundid on kaotanud oma usutavuse

siis on modernistid ateistid kes ütlevad et tegu on eelarvamuste süsteemiga mille eesmärgiks on toota sotsiaalset kuulekust

a la Tammsaare ja Õunapuu

see on klassikaline konspiroloogia

ja siis on nood (MINA) kes ütlevad et religioon tekkis induktiivmeetodil

kus oli kõikide sõda kõikide vastu a la Hobbes

kus üks võitis ja üks (tinglik 1) tapeti või ohverdati

kusjuures sugugi mitte hierarhia viimane vaid hoopis teine ehk

kuna ohverdamine tootis sotsiaalset kohesiooni sedavõrd et sotsiaalne rahu taastus - toimus fotograafiast tuttav kontrastiefekt

ehk süüdlast hakati hiljem jumalikustama ning teenima

jne jne

jälgija, 2005-10-20 10:29:31

kool muuseas on kunagiste initsiatsiooniriituste edasiarendus ehk laiendus

Uh-oh!
Mida veel?

Igasugune toidu manustamine on Püha Õhtusöögi uuslavastus?

Ohvriks kurb ainurakne, kes Stimoroli värskusepuhangu läbi otsa saab, kulendid purihamba küljes laiali.

DiaTheo, 2005-10-20 10:31:57

Votsiis, seda kahh veel /10:27/:-)

Hea, et ma olen korrektne oma sõnastustes olnud ja kõikse aeg ainuüksi Piibli-Jeesusest räägin.

andrus, 2005-10-20 10:32:37

olgu jälgija suguste lollpeadega ma vaielda ei suuda muidugi ;-)

ütleme siis nii et euroopa kool on leerikooli edasiarendus

kas nii on arusaadav?

meningiit ei anna enam tunda?

vabandege, ega te juhuslikult (kurgjalt) paadremaalt ei ole?

jälgija, 2005-10-20 10:35:30

Jäägem siiski diskussiooni juurde, austet kirikhärra.

Saan aru, et usuteaduse universiteedis neelatakse igasugune jaburus teadmiste pähe alla.

Siin ei pruugi see nii lihtne olla.

andrus, 2005-10-20 10:35:45

on vana tõde postmodernne aeg on kildude aeg ja kes neid seostab endiseks vaasiks on pühaduserüvetaja vähemalt

kui mitte hullemat

kus igaüks peab rahus saama oma tükkidega mängida

ja seostada tohib vaid neid asju mis on poliitiliselt korrektsed

näiteks öelda et 70 % vangla vangidest on teisest rassist tohib

öelda et sellest raasist inimesed on kalduvamad kuritegevusele

ei tohi - poliitiliselt ebakorrektne

onju

v.l., 2005-10-20 10:36:39

jälgija, 2005-10-20 10:23:40

Ainult üks soovitus sulle, Suur Kõiketeadja - hoia teinekord end marutaudis koertest eemale.
Kas sa ei elagi inimeste maailmas? Täna võib inimesele tõde asjast olla A, homme saab ta teada, et tegelikult on see B, kuid ülehomme kaevab keegi paksu liiva alt välja teadmise C ning tegelikult võib see päristõde olla hoopis D, mida aga inimsugu ei tarvitsegi nii naljalt enam tead saada (kui just mõni mediteeria või prohvet seda ei kuuluta, keda aga inimesed kuulata ei taha). On sulle selline arusaam võõras - või on sinu jaoks alati lõplik tõde see, mida sa esimesena kuuled?
(vasta või vaiki igaveseks - aga niisama pole ka mõtet mula ajada)

33338, 2005-10-20 10:37:13

pole viga, konjakiga lähäb ka see rämpps álla.

DiaTheo, 2005-10-20 10:38:14

Igasugune toidu manustamine on Püha Õhtusöögi uuslavastus?

:-))))))))))))

Ei-ei! Toidu manustamine tekkis induktiivmeetodil ajastust, kus kõik piilusid kõiki toiduna a la Meduusa Parve seltskond kolmekümnendat päeva laintel loksumas.

33338, 2005-10-20 10:38:22

xjjge, txessta et txde on txesstatud.

b-b, 2005-10-20 10:39:32

pole viga, konjakiga lähäb ka see rämpps álla.

Mnjaa, kus mõnel on alles elu, nii vara ommukul juba konjak.. :)

jälgija, 2005-10-20 10:41:42

On sulle selline arusaam võõras - või on sinu jaoks alati lõplik tõde see, mida sa esimesena kuuled?

Pea'nd hoogu, kulla v.l.

Kumb meist topib siia suvalist pahna, esitades seda lõpliku tõena?

Ainult üks soovitus sulle, Suur Kõiketeadja - hoia teinekord end marutaudis koertest eemale.

Tänan vihje eest.
Selle tunneb alati ära, kui öeldul kogemused taga.
;-)

andrus, 2005-10-20 10:42:55

Kuule Dia aga kas nad ei läinud mitte sealt parve pealt kohe vabaduse (olen alati imetlenud selle naisterahva rinnapartiid) juhtimisel ühes rahvaga bariikaadidele

Jah Parve lasi ju Tõnisson omakorda põhja - mis nad siis tulevad meie õue peale kaklema ah?

need nimelt kes polnud ära söödud

parve peal
induktiivmeetodil

ah?

olgu arutlege seda asja

aga seekord juba ilma minuta

v.l., 2005-10-20 10:46:34

jälgija, 2005-10-20 10:41:42

Punkt üks - jätsid vastamata küsimusele ja keerutad edasi
Punkt kaks - kusagil pole mul juures väidet, et esitatu on lõplik tõde (järelikult toimub su ajudes mingi kummaline info moondumine kui esitad olematut)
punkt kolm - kui see kogemus sul on, siis loodetavasti seda ka arvestad.

jälgija, 2005-10-20 10:47:28

Jaah, ajad pole enam need...
pole usuvägilasi enam kuskilt võtta,
kes usuks ise kah mida suust välja ajavad

ainult igavlevad usuametnikud
nagu Dilberti kloonid oma pühitsetud kuubikutes
kes lahkuvad uksi prõmmides

kui keegi nende Instruktsiooni kohta
sanktsioneerimata küsimusi esitab
säh sulle postmodernism

DiaTheo, 2005-10-20 10:49:52

Kõik ei pääsenud, üks mees ulpis isegi Mudisti maalil veel edasi:-)))

jälgija, 2005-10-20 10:51:37

Kuhu see va ligimesearmastus ja igas rakus redutav Jumal nüid kadusid, kulla v.l.?

andrus, 2005-10-20 10:57:35

nii et Meduusa parv oli tegelt dessant vabadusse

vabadus oli rinnapartii järgimine barrikaadile

ja dessantnikud ili morskaja pehhota oli vabatahtlik eneseohverdus

induktiivmeetodil

moraalse kapitali hankimiseks mis on alati defitsiit

sellest see va 5 vabariik ju siiani elabki

ja kuna meiegi oleme nüüd ojroliidus või mis ta oli numbrimees ah?

siis kanditakse seda pisut meilegi siia eestisse üle

niipalju teemaarenduseks veel lisaks ja arutlusaineks

ehh nu vot i mallazõõõ

shustrõje barni

jälgija, 2005-10-20 11:04:36

Püüdsin kujutleda siia mõnd tõelist preestrit
andruse asemel seosetuid lauseid lällama
ei taha see ettevõtmine kuidagi õnnestuda
kas pole ma piisavalt postmodernist
või on miski muu posti taga

andrus, 2005-10-20 11:05:03

postmodernsses tõlgenduses oli aga too Vabadus aga tavaline exhibionist kel pold vabadusega peale pärisnime miskit pistmist

nood õnnetud libiidovangis mehed kes tal ila nagu uurikeet ripakil püssidega järgi jooksid olid tegelt ise offrid

samal ajal lasi Tõnisson Meduusa parve põhja et neil taganemisteed ära lõigata

sest ta oli Vabaduse tegelik armastatu

ja ta püüdis korraga võistlejatest lahti saada

kõigist nimelt

***