Fooriteoloogiast

« Tagasi artikli juurde    Artiklile on 1303 kommentaari.

Next day, 2005-06-14 16:17:44

Et kui midagi selle kõige kohta öelda, siis, et hingamispäev ikka inimese tarvis on ja näiteks
katkise fooritule (punase) taga seistes tuleks ikka oma ajupotentsiaali rakendada... mitte oodata, kuni remodibrigaad välja sõidab ja rohelise tule paika sätib...:)

nipitiri, 2005-06-14 16:47:24

mulle tuli see vilkuv kollane meelde...
mingil kellaajal lülitakse selle peale...
ja ole ise tähelepanelik...
:)

tsukts, 2005-06-14 17:35:05

Vaata, aga kui pika ja segase jutu ühest foorist välja võib võluda... oskaks mina kaa nii :o(

Kahjuks ei oska... Aga seeeest oskan ma puid saagida... kahemehesaega. Teate ju sellist - üks hoiab ühest sarvest ja teine teisest, kui üks tõmbab, siis teine lükkab ja kui tõmbab teine, siis lükkab esimene.
Muidugi võib ka korraga tõmmata ja korraga lükata ja kui seda viimast teha suure jõuga, siis saab isegi sae ära lõhkuda ja puud jäävad saagimata.
Aga kui kordamööda lükata ja tõmmata, siis on varsti puud parajateks juppideks saetud, mida hiljem mõnus kirvestada halgudeks ja nendest siis külmal talvel, tule abil, sooja saada või igal ajal suppi keeta.

Kas ka see foor pole samasugune sihka-sahka kahemehesaag, mis ei eralda gnuusid krokodillidest, vaid aitab rohkemal kui kahel inimesel kooskõlastada oma tegevust ühe eesmärgi nimel - saada sellest ristmiskust elu ja tervisega üle, et siis edasi oma asju ajama minna?

Muide, ma oskan veel tantsida kaa... mitte küll eriti palju, aga seeeest isegi ilma muusikata.
Kui ma tantsin üksi... või ka koos partneriga, kes teab, mida ma tantsin ja millise sammu ma järgmisena teen...

Huvitav oleks proovida tantsida peol, täiesti võõra partneriga, paljude paaride seas kui teadustatakse, et nüüd tuleb tants, aga muusikat ei lastagi... tea, mis dissidentlik riituskuulekus siis välja tuleks, kui üks paneb valssi ja teine tangot, aga kolmas oma rumbatava partneriga hoopis polkat?

Kas on ikka mõtet vaadata üksikut puud ja metsale mitte tähelepanu pöörata ja imeda maisest valgusfoorist välja jumalat kui see reguleerib ainult inimeste maiseid tegevusi ja on pealegi kõigi tegutsejate ühistes huvides.

33338, 2005-06-14 17:44:12

üsna segane jutt nagu Anrusel tavaliselt ikka. íssand ja pätid läbisegi.
aga mida tähändab SEMIÒOTILINE MÄRKK? kuj SEM"EJJON MÄRKKI tähändapki? märgiline märkk? vxj märkkide märkk? nagu kxjgelollim lo.ll?

nipitiri, tsukts, 2005-06-14 17:47:46

mulle õpetas isa, et kahese saega tuleb ainult tõmmata...
st lükata ei tohi...
muidu hüppab soonest välja...
tõmbab üks ja tõmbab teine...
*

Ants, 2005-06-14 18:02:29

Mulle meelestas see foorijutt Ultima Thule loo :

kõrgub hiigelvalgusfoor

punav silm vaid su pool

lase rohelist

vilguta kollastki

tsukts, nipitiri, 2005-06-14 18:12:29

Kõik ilusa pead sa ka ära rikkuma :o(

Kuda saab siis sae ära murda kui ainult tõmmatakse... see põle enam saagim vaid mingi ritudentsus-tissuloogia...

Säh sulle selle eest karistuseks üks lombakate valss, mida sa kolm korda päevas tantsima pead

http://vadim.aha.ru/vargan/vargan/sounds_for_collection/vargan-zagretdinov-14.mp3

nipitiri, tsukts, 2005-06-14 18:31:50

see mumeelest mingi jookse-jookse-hüppa hoopis...
lõõts parmupilliga kaunistatud...
a kolm korda üks minut...
saab hakkama küll...
:)

andrus, 2005-06-14 18:43:23

tsukts - tänan

sisuka reflektsiooni eest

ma olin sest esseevormist lihtsalt pisut väsinud

sorry

püüdsin ületada kuristikku esseistika ja ilu (kolekirjanduse)vahel aga tea kui hästi välja tuli

ega vist väga hästi ei tulnd

aga ega ma teid säästa ma proovin kunagi veel

ma tahaks veel mehe naise suhtest (sest intiimsest) rituaalivõtmes kirjutada ja siis veel pangaväljavõttest

vaat siuksed leemed keevad loomeköögis

andrus, 2005-06-14 18:50:23

peale siukest tõsist ja tummist leent nagu Argomoorhele siin kokku keetsid on pisut viledamat lürri igate hea lürpida

nagu okroska

vene õllesupp nagu teate

andrus, 2005-06-14 18:51:01

ja eks ma vähe naljamees ole ka

priit kelder, 2005-06-14 20:01:49

Hüva arutlus Andruselt. Lubatagu avaldada sest tingitud mõtteid:
(1) Regulatsioonid (foorituled, rituaalid, 10 käsku jne) saavad eksisteerida üksnes kellegi-millegi piiritõmbamise puhul. See/too määrab oma suva järgi ära, mis on lubatud, mis mitte. Siit ka arusaam patust - see ei ole midagi muud, kui kellegi antud ajas ja kohas tõmmatud jutikese ületamine. Muudes oludes on see piir aga kohatu. Kui pole piiri, siis pole ka pattu, muideks.
(2) Foore ja muid regulatisoonimehhanisme vajavad üksnes loomult lorud , lollid ja pahad inimesed. Hea inimene ei vaja mitte mingisuguseid eeskirju ega moraalinorme, kuna ta ongi hea ja tore ning käitub alati õilsalt ning üllalt. See mõtteviiv heiastus mulle üht jaapani keskaegset bushido-raamatut lugedes, kus jaapanlased (ise nii neetult hiinasõltlased) ilkusid hiinlaste kõlblusnormide üle, öeldes, et neid norme vajavad vaid närused, kasvatamatud hiinlased; jaapanlane on iseensest nii tore, et ei vaja mingeid regulatisoone, vaid käitubki lihtsat kõlblalt.

andrus, 2005-06-14 20:34:18

just

KES ARMASTAB see on käsu täitnud

Peemot, rohelist tuld näitamas, 2005-06-14 20:44:35

Raske töö ja vaevaga
kultuurikoüfeede sekka rühkiv
grafomaaniarektor on
järjekordse
metoodilise
ilmutisega maha saand
kuidas kirjutada
mitte millestki
pikk, iseenda saba mugiv lugu
mille suurim pluss on
et
võõrsõnad on juba praktiliselt
vigadeta kirjutet
mitte nagu vanasti
vaat see on
progress
ja tõeline ime
et mitte öeda
semiootiline märk
kõrgumas võimsalt
nagu pilvine pilv
või vesine vesi
liivase liiva
ja tolmuse tolmu
taga

andrus, 2005-06-14 20:50:37

moodsatele religioonipõlguritele kirjutan

näitamaks et rituaal on me elus niiehknaa

religioonita tai ilma

usk ka

andrus, 2005-06-14 20:53:06

tänan Peemot

,-.)

ma ei progresseeru

ma lasen ...............

Peemot, semiootilist märki täis puhumas, 2005-06-14 20:56:19

Gnuukari liigub piki tasandikku, ühtäkki peatub nagu rahvahulk foorini jõudes. Mis peatab gnuukarja edasitormamise? Üksainus väike jõeke, vesine vesi jõesängis! Semiootiline märk, mis omab imevõimu suure gnuukarja üle. Kõik ometi ei peatu. Mõni julgem proovib ka üle jõe saada, ehkki see pole lihtne, sest nii nagu varitsevad tänaval autod, gnuude ees jões elavad krokodillid. Ja ennäe imet, gnuu saabki üle, elusalt saab.

andrus, 2005-06-14 20:58:49

relgioonialgmed
on hakkamas

aga kosmoloogiad on vananenud

uusi kosmoloogiaid

keegi vanade päästeõoetuste külge ei haagi

oh tule noor ja tugev mees

ela ja sure

ja tõuse üles

ja ületa kuristik

andrus, 2005-06-14 21:00:29

päästeõpetuste

oops

Peemot, jõe voogu jälgides, 2005-06-14 21:01:52

Kõrval teeb gnuulehm vasikast kiirustajast hoiatava näite müügides:"ära sina kunagi nii tee!" Kui kiirustaja veel krokodilli poolt pooleks hammustataks, kinnistuks “elav” näide vasika teadvusesse igaveseks! Jõe ääres midagi oodates tuleb välja gnuude tegelik seaduskuulekus või -kuuletus. Osad gnuudest suhtuvad seadustesse pragmaatiliselt ja lähevad ka niisama üle jõe. Siis muidugi kui krokodilli ei tule! Küllap on need gnuud, kes arvavad, et seadus on gnuude pärast tehtud, mitte gnuud seaduse pärast. Jeesus ütles sedasama hingamispäeva kohta vastates süüdistustele hingamispäeva rikkumise kohta. Hingamispäev on inimese pärast tehtud, mitte inimene hingamispäeva. Gnuulehm ei suuda aga vasikale kuidagi selgeks teha, miks on reeglites vahel erandid ja ega see selles vanuses veel kasulik teada olegi.

***